середу, 3 жовтня 2007 р.

ліцей № 25 м. Кіровоград

Вчителька
Моя вчителька найкраща
Краще неї не знайти.
І навчить, проконтролює
Допоможе всім завжди.
Вивчу вірш я цей напам’ять,
В класі учням розповім
І оцінка буде гарна,
І цікаво буде всім!!!
Тоцька Віка 8-Бкл.

Мій учитель
Хто чутливо і вправно, щедро і уміло веде нас у красивий світ повноцінної праці? Вчитель! Причому, не лише в професійному розумінні, а і в житті, з його успіхами і невдачами. Теплими словами ми згадуємо першу вчительку. Вона вчила нас бачити добро в людях, виховувала в нас найкращі почуття і загальнолюдські цінності. Ким би ми не стали, куди б нас життя не розкидало, та завжди від серця до серця тягнуться невидимі нитки спогадів про вчительську справедливу науку, їхні серця, віддані дітям, поруч завжди добрі очі вчителя та його напутнє слово.

Схиляюсь перед іменем твоїм, учителю
І возвеличую твою красу.
І так, як ти, дітей в житті навчатиму
Цінити розуміння й доброту!!!
Лебеденко Олег, 8-Б кл.

Перше вересня
Щаслива ця пора, коли іду до школи,
Бачу я тебе і радощі довкола.
Дарую тобі квіти і ніжно посміхаюсь,
А із шкільного ганку голуби злітають.
Поглянеш ти на мене і душа співає,
Про що я зараз думаю, серце твоє знає.
Велике серце Вчителя, воно усіх зігріє.
І весь великий 8-Б навчить і зрозуміє.
Низький уклін учителю до самої землі
І тисячу «спасибі!» даруєм ми тобі!!!
Колєснікова Наташа 8-Б кл.

Моя перша вчителька
Кожної осені, в День учителя, учні зі словами вдячності несуть квіти своїм вчителям. Мені теж хочеться подякувати всім педагогам за їх любов і нелегку працю. Але найпалкішу подяку хочу адресувати першій вчительці.
Мою першу вчительку звати Людмила Вікторівна. Вона дуже добра, чуйна і гарна людина. Вона вивчила багато дітей. Вони гарно виховані та майже всі гарно навчаються.
Дехто думає, що не важливо, хто вчитель, якщо ти любиш предмет. Але я так не вважаю.Якщо вчитель посміхається, може гарно пояснити матеріал, не примушує вчити, як кажуть «на зубок», а дозволяє відповідати своїми словами, а інколи навіть може влаштувати гру для кращого засвоєння матеріалу, то це гарний вчитель.
Зараз, коли я навчаюсь вже у вже у 10-му класі, в нас багато уроків і різних учителів, алек я все одно пам’ятаю свою першу вчительку.
Галяутдінова Діана, 10-А

Вчителям
Сьогодні діти вас вітають,
Своїх чудових вчителів.
І щиро від душі бажають
Їм працювати безліч днів!
10-ий клас також вітає
Усіх своїх викладачів
Терпіння й щастя їм бажаєм
І хоч тепер ми ще малі,
Та будем з вами ми зростати
І розумнішими ставати
На радість Вам, учителі!
Тож хай зростають Ваші діти,-
Красиві й мудрі, наче квіти.
Біляєва Олена, 10-ий кл.

2 коментарі:

Луганський ліцей іноземних мов сказав...

Познайомилася із творами ваших учнів. Мені здається, що вірші досить цікаві в Біляєвої Олени, і цікавий твір Галяутдінової Діани. Але до мого серця „достукався” вірш Тоцької Віти. Я теж вважаю, що моя вчителька „допоможе всім завжди”. Наша Ніна Іванівна Покришка, хоч і строга, але з нею цікаво. Ніколи не відмовляє нам у допомозі. Вірш викликав у мене приємні почуття, тому що і згодна з автором в оцінці творчості вчителів. Я теж намагаюсь з любов’ю ставитись до них, бо розумію, як інколи ми буваємо не зовсім чемні, а „наші другі мами” нам багато чого прощають.
--------------------------------
Золотаренко Світлана, учениця 7 –А класу КЗ „Луганська СЗШ № 48

Луганський ліцей іноземних мов сказав...

Мені найбільше сподобалися слова Лебеденко Олега. Олег має глибоке розуміння сутності праці вчителя, тому і схиляється перед його іменем. Якби ж і справді цей юнак не загубив на життєвій дорозі розуміння доброти і передав цей чудовий дар своїм дітям. Бажаю цього від щирого серця.
--------------------------------
Мазурок Вікторія, учениця 7 –А класу КЗ „Луганська СЗШ № 48